header foto header foto header foto header foto
 
Technische Commissie Jun
11

Inname materialen

Beste keepers, coaches en teambegeleiders. Het seizoen is bijna voorbij en dat betekent dat alle materialen gecontroleerd en ingeleverd dienen te worden.
 
De inname en controle zal dit jaar plaatsvinden op:
  • Dinsdag 13 juni - 19.00 - 20.30
  • Woensdag 14 juni - 19.00 - 20.30
Locatie: clubhuis van Hisalis in de bestuurskamer (ingang bereikbaar via B4Kids of via de bar van het clubhuis).


Vaste Keepers:

Ben je volgend seizoen weer vaste keeper, dan vragen we je om ons te informeren of je ander materiaal nodig denkt te hebben. We verzoeken je alleen in dat geval voor controle langs te komen op bovenstaande data.

Heb je niets nodig, dan vragen we je om dat te bevestigen en ons door te geven hoeveel ballen je nog in bezit hebt en het aantal maskers met de nummers (staan erin gegraveerd).
 
Je tas blijft dan nu in je bezit evenals de locker die is toegewezen.
 
We willen erop wijzen dat een verzoek tot vervanging van materiaal NA de zomervakantie helaas niet garandeert dat je het materiaal dan snel in bezit hebt (i.v.m. levertijden).


Roulerende keepers (of vaste keepers die stoppen):

In alle andere gevallen graag het materiaal inleveren.
  • Tas met keepersspullen
  • Minimaal twee maskers retour (maskers die kwijt geraakt zijn ook vervangen)
  • Ballen (aantal dat is uitgegeven – meer is altijd goed! )
  • Keepersshirt van Hisalis
  • Eventueel zaalhockey materiaal dat nog niet is ingeleverd
  • Sleutel van keepershok

Coaches en teambegeleiders:

Ben je volgend seizoen weer coach, dan kan je de ballen die je in bruikleen hebt aanhouden. We vragen we je wel om dat aan ons te bevestigen. Geef dan ook aan ons door hoeveel ballen je nog in bezit hebt.


Let op: maskers of ballen kwijtgeraakt? Zorg dat deze vervangen worden...


Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan vernemen we dat graag.
 
Met vriendelijke groeten,

Jeroen en Sally-Ann

Sponsoren

App Android App IOS

Agenda

Nog geen agenda punten.